Az oldalunk cookie-kat (sütiket) használ szolgáltatásainkhoz. Többet megtudn.
Szállítási költségek
A DPD futárszolgálattal szállítunk egész Magyarország területére 2 munkanap alatt
Cégünk a DPD illetve Trans-o-flex (csomagmérettől függően) futárszolgálat segítségével szállít egész Magyarország területére. A szállítási díj 2230 Ft, illetve 4770 Ft profi quadok és rollerek esetén. Ezek a szállítási feltételek érvényesek abban az esetben, amikor nem tart az ingyenes kiszállítási akciónk.
Szállítási költség rendelés alpján |
Szállítási költség ÁFA-val |
Elektromos kisautók, motorok, hoverboard, riricar, alkatrészek és tartozékok |
2 230 Ft |
Elektromos illetve benzines profi quadok, rollerek, trambulinok |
4 770 Ft |
A 12:00 óráig beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk.
Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelését bárhová kézbesíteni tudjuk – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között.
Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, általában 2 munkanap. Habár a rendelhető termékek 100 százaléka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt túllépjük. Abban az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megbeszéljük a további lépéseket.
Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.
Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesített, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Felhasználót tájékoztatni.
Amint a csomagot feladtuk, informáljuk Önt e-mailben, ha a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldjük Önnek. A kiszállításra másnap kerül sor, így általában megrendeléstől számított 48 órán belül Ön kézhez kapja a megrendelt árut.
Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet
Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:
- Telefonon (nem emeltdíjas): (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási cím változtatás)
A küldeményem ki lett szállítva, de még mindig nem érkezett meg
- Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)
Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?
- Telefonon: (1) 550 7649 munkanapokon: 8:00 és 17:00 között
- Emailben: [email protected] (az email tárgya: Szállítási probléma)
- DPD ügyfélszolgálat: +36 1 501 6200 (DPD csomagszám mindig 0658 számmal kezdődik)
- Trans-o-flex ügyfélszolgálat: +36 1 8 777 400 (Trans-o-flex csomagszám mindig 7030 számmal kezdődik)
Termékátvétel és reklamáció
Amielőtt átveszi a csomagot, ellenőrizze le, hogy a a csomagolás nem e sérült (szakadás a csomagon, deformáció stb.). Amennyiben sérülést észlel, bontsa ki a futár jelenlétében és ha az áru megsérült, írjon róla jegyzőkönyvet a futárral és haladéktalanul tájékoztasson bennünket. Ez a leggyorsabb formája a reklamáció sikeres intézésének.
Csak az átvétel után fedezte fel a sérülést?
Kérjük haladéktalanul tájékoztasson bennünket, küldjön fényképet a sérülésről és a csomagolásról az email címünkre: [email protected] Ilyen esetben 24 óra áll rendelkezésünkre az átvételtől amely alatt még a futárcég a reklamációt elfogadja.