INGYENES KISZÁLLÍTÁSelektromos kisautókra és hoverboardokra

Szállítási költségek

A DPD futárszolgálattal szállítunk egész Magyarország területére 2 munkanap alatt

Cégünk a DPD illetve Trans-o-flex (csomagmérettől függően) futárszolgálat segítségével szállít egész Magyarország területére. A szállítási díj 2230 Ft, illetve 4770 Ft profi quadok és rollerek esetén. Ezek a szállítási feltételek érvényesek abban az esetben, amikor nem tart az ingyenes kiszállítási akciónk.

Szállítási költség rendelés alpján

Szállítási költség ÁFA-val

Elektromos kisautók, motorok, hoverboard, riricar, alkatrészek és tartozékok

2 230 Ft

Elektromos illetve benzines profi quadok, rollerek, trambulinok

4 770 Ft

 

A 12:00 óráig beérkező rendeléseket még aznap, de legkésőbb másnap feldolgozzuk.

Mivel a küldemények kézbesítését futárszolgálat biztosítja be, így a rendelését bárhová kézbesíteni tudjuk – akár otthonra, a munkahelyére, a barátjához vagy ismerőséhez. Egyszerűen bárhova, ahol Ön tartózkodik munkanapokon 8:00 és 18:00 óra között.

Minden terméknek adott a kiszállítási ideje, általában 2 munkanap. Habár a rendelhető termékek 100 százaléka raktáron van, megeshet, hogy ezt az időt túllépjük. Abban az esetben azonnal kapcsolatba lépünk Önnel és megbeszéljük a további lépéseket.

Ha a Szolgáltató a szerződésben vállalt kötelezettségét azért nem teljesíti, mert a szerződésben meghatározott termék nem áll rendelkezésére, köteles erről Felhasználót haladéktalanul tájékoztatni, valamint a Felhasználó által fizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb harminc napon belül visszatéríteni, vagy csere-lehetőséget felajánlani. E kötelezettség teljesítése Szolgáltatót nem mentesíti szerződésszegése egyéb következményei alól.

Ha a Szolgáltató a szerződésben meghatározott módon helyettesítő termékkel teljesített, a 6. pont szerinti elállási jog gyakorlása folytán a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek Szolgáltatót terhelik. A költségek viseléséről, valamint a megfelelően helyettesítő termékkel, illetve szolgáltatással történő teljesítésről Szolgáltató egyértelműen és pontosan köteles Felhasználót tájékoztatni.

Amint a csomagot feladtuk, informáljuk Önt e-mailben, ha a csomag számát szeretné tudni, azt is elküldjük Önnek. A kiszállításra másnap kerül sor, így általában megrendeléstől számított 48 órán belül Ön kézhez kapja a megrendelt árut.

 

Szeretném megváltoztatni a kézbesítési címet

Ha szeretné megváltozatni a kézbesítési címet, kérjük minél előbb értesítsen minket:

  • Telefonon: +421 917 748 752 (Szlovákiai hívás) munkanapokon illetve hétvégén: 8:00 és 18:00 között
  • Emailben: info@gyermekautok.hu (az email tárgya: Szállítási cím változtatás)

A küldeményem ki lett szállítva, de még mindig nem érkezett meg

A küldemény kézbesítése 2 munkanapon belül történik a rendelése feladása után az Ön által megadott címre. Ha a harmadik munkanapon sem lesz küldeménye kézbesítve, akkor kérem informáljon minket és mi szívesen kiderítjük küldeménye épp hol tartózkodik. Keressen fel minket:
  • Telefonon: +421 917 748 752 (Szlovákiai hívás) munkanapokon illetve hétvégén:  8:00 és 18:00 között
  • Emailben: info@gyermekautok.hu (az email tárgya: Szállítási probléma)

Mi történik, ha a küldeményt nem sikerült átvennem?

Néha megtörténik, hogy a futárszolgálatnak nem sikerül Önnek kézbesítenie a küldeményét.
Ha a küldeményt a futárnak elsőre nem sikerül kézbesítenie, akkor megpróbálja a következő munkanapon is kézbesíteni küldeményét. A futárszolgálat 3-szor próbálja ( 3 egymást követő munkanapon) a küldeményeket kézbesíteni. Ha a futár nem éri Önt utol a megadott címen, köteles Önnek üzenetet hagyni telefonon vagy pedig postaládájában. Az üzenet alapján felhívhatja a futárszolgálatot és megegyezhet a további kézbesítésről. Ha bármilyen kérdése vagy problémája lenne a kézbesítéssel kapcsolatosan, nyugodtan keressen fel minket illetve a DPD ügyfélszolgálatát:
  • Telefonon: +421 917 748 752 (Szlovákiai hívás) munkanapokon illetve hétvégén: 8:00 és 18:00 között
  • Emailben: info@gyermekautok.hu (az email tárgya: Szállítási probléma)
  • DPD ügyfélszolgálat: +36 1 501 6200  (DPD csomagszám mindig 0658 számmal kezdődik)
  • Trans-o-flex ügyfélszolgálat: +36 1 8 777 400 (Trans-o-flex csomagszám mindig 7030 számmal kezdődik)

Termékátvétel és reklamáció

Amielőtt átveszi a csomagot, ellenőrizze le, hogy a a csomagolás nem e sérült (szakadás a csomagon, deformáció stb.). Amennyiben sérülést észlel, bontsa ki a futár jelenlétében és ha az áru megsérült, írjon róla jegyzőkönyvet a futárral és haladéktalanul tájékoztasson bennünket. Ez a leggyorsabb formája a reklamáció sikeres intézésének.

Csak az átvétel után fedezte fel a sérülést?

Kérjük haladéktalanul tájékoztasson bennünket, küldjön fényképet a sérülésről és a csomagolásról az email címünkre: info@gyermekautok.hu. Ilyen esetben 24 óra áll rendelkezésünkre az átvételtől amely alatt még a futárcég a reklamációt elfogadja.

Copyright © 2016 Beneo,s.r.o. All rights reserved.